Alla inlägg den 29 april 2011

Av Anna-Karin - 29 april 2011 10:31

I morse när jag kom ned i köket möttes jag av en rufsig liten tjej i rosa morgonrock. Hon sa; "om du städar idag mamma på din lediga dag - då får du utegångsförbud!!"

Men förstår ni?! Ja - så idag ska jag inte göra någonting. Bara vila. Prova det där med "ingenting". Jag är så otroligt dålig på det.


Med en sol som lyser från en klarblå himmel (lite kallt är det....), ett Royal Wedding på TV i hela 5 timmar - ja då tror jag att jag slipper "utegångsförbud"!!


Jag bjuder er på en härlig vitsippsbacke, som fångades på morgonpromenaden.

Jag önskar er en underbar Valborgshelg! Nu är det vår på riktigt.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag hamnade i en situation där orken en dag tog slut. Att skriva blev ett sätt för mig att läka.

Nu mår jag bättre och fortsätter min blogg om livet, om nya tankar och funderingar. Eller bara vad som hänt en helt vanlig dag...

Välkommen!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards